Tisa

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Tisa - 25 februari 2010 14:46

Oavsett om du tror att du kan,

eller att du inte kan...

...så ordnar det sig ändå

Av Tisa - 25 februari 2010 13:49

Skor och mat bidde det:) Shoppat ett par skinnstövlar (som jag får i den svullna tassen i) och varit och storhandlat, allt gick toppen tills jag började fundera på hur i hela friden jag skulle få in maten i huset.. Står ju liksom inga kundvagnar på garageinfarten, hur mycket man än blundar och önskar. Så fick ringa Tobias som snällt kom o hjälpte mig när han ändå skulle åka och käka:) Kidsen leker på var sitt håll, blev inte nöjda med min kompromiss ..

Hittade tom några böcker på bokrean, så nu är det kaffe och läsning! Undrar om någon gjort min tenta än? *blundar och hoppas* Det gör jag SEN!

Av Tisa - 25 februari 2010 09:30

Faan vilket bra job de gjorde i stafetten igår grabbarna, ett guld till till samlingen:) Blir nästan lite kär! Men Northugg.... Vilken slitvarg, var väl värd silvermedaljen! Tack syster för en trevlig kväll! Hon är så himla söt, bor sju mil bort men messar o diskutterar loppet med mig hela tiden:) <3

Var i Cloettacenter igår och såg träningsmatch mellan LHC-HV71, riktigt spännande fastän att det var träning. Slutade 4-3 :) Tre i familjen hejar på LHC och en på HV71 så vi hade nog inte kunnat valt en bättre match!

Idag har vi en oplanerad dag, kidsen spelar hockey o bandy ikväll och min plan är nya skor... Messat Elin (som förmodligen sover) och hoppas få med henne på en tur. Barnen önskade skridskor i ishallen tre timmar innan träning och blev en gnutta besvikna över att jag tyckte det blev tight.. Gillar verkligen inte när de blir besvikna, man kämpar ju inte för att göra sina barn besvikna.... Men att gå på is tre timmar innan träning och räkna med att jag skjutsar och hämtar samt hinner laga middag där emellan och ingen är trött till träning... Det får bli utomhus is på förmiddagen! :) (jämkar)

Bäst jag skyndar nu så vi kan sticka iväg (o jag väcka Elin:) ) !

Ovido - Quiz & Flashcards