Tisa

Alla inlägg under december 2010

Av Tisa - 14 december 2010 10:53

Dagen till tentan i företagsekonomin närmar sig med stormsteg, likaså gör julen.. Har en massa planer men tiden känns inte kunna räcka till. Alla klappar är iallafall klara och idag hoppas jag kunna plugga en del men också försöka få till en storstäd. En kan ju inte pynta när det är smutsigt.... Men variallsindar har min struktur, planering, järnkoll tagit vägen?? Projekten känns så stora och allt är ju faktiskt inte kul.. Så planen är att eftersom stora projekt känns motiga så ska jag planera en massa små :) Visst borde väl allt bli enklare då!! Jag börjar med att äta upp dagens bit i chokladkalendern över en kaffe:) Får alltid en chokladkalender av Andre´e när jag fyller år, tur är väl det annars skulle jag få köpa mig en själv:) Synd att man ska växa ifrån vissa saker tycker jag!

Så från oss alla, till er alla, lite mer choklad till mammi i jul! :)

Ovido - Quiz & Flashcards