Tisa

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Tisa - 21 februari 2010 16:40

Måste ju visa mitt första manliga smycke jag gjort. Tror det blev uppskattat:)  

Av Tisa - 21 februari 2010 15:54

Vilken underbar söndag jag har. Blev favorit mat till lunch och en skön promenad runt kvarteret. Shit vilket problem det ska va med skor, kommer med rejält våld och utan linda nu ner i flera stövlar men dragkedjan går inte för något i världen att få igen... Hur ska det gå på lördag när jag tänker gå på party??? *funderar vidare* Har också haft förmånen att ha en sjukgymnast på besök. Grannen som kämpat med min fot och hjälper mig med övningar. Fått 10 stycken nya övningar som jag direkt här ska ge mig på. Skit tråkigt men ger sakta men säkert resultat. :) Ikväll blir det myskväll med Tobias, sallad och film. Gött!

Bättre man kan man knappast äta, såååå gott!  Fullkornspasta med grillad paprika, kyckling och  mandelflarn stekt i balsamvinäger. Toppat med ruccola, basilika och chevré ost.... mumma!

Kocken! :)

   

Har även lekt i snön! Kryckorna sjunker enormt bra:) 

   

Visst ser det lite skoj ut... Hittade skyffeln igen iaf:)   

Av Tisa - 21 februari 2010 12:57

   Oh herregud vad jag längtar ut! Det är så vackert och skit mycket snö! Tur Tobias är aktiv för annars skulle jag nog va helt insnöad vid det här laget:) 

Julbocken är verkligen helt insnöad:)     

Snöslungan:) 

Ovido - Quiz & Flashcards