Tisa

Alla inlägg under februari 2011

Av Tisa - 1 februari 2011 11:31

Ännu en dag med rapportskrivande men nu mina kamrater börjar det lossna. Började om från scratch med att definiera logistik och produktionslogistik och kom på så vis in på marknadens utveckling och behov av IT. Det är verkligen uppenbart att det blir stiltje om jag inte tror mig ha en helt vattensäker plan innan jag börjar, tillbaks till alla dessa personligheter vi sitter på, alla har vi olika fram och baksidor. På tal om baksidor, beställde litteratur till de nya kurserna, företaget tar 2 dagar på sig att packa böckerna, är inte det till att ta i. Att ha utvecklade informationssystem externt är alltså inte så hemskt positivt där jag som kund får följa deras ineffetiva arbete.. Kan jag skriva om det tro?? :)


Har dagen till ära parkerat inne på Andree´s rum, tokigt bra skrivbord de har våra barn, massa yta! Vi inredde ju ett kontor i höstas och visst är skrivbordet snyggt (och lite dyrt) men ytan... Nae inga bra ytor men Snyggt:)

Nu blir det strax lite lunch, mer studier och en eftermiddagsfika hos Elin, mycket trevligare än den här rapporten!! :) Och ikväll mina kamrater... då kommer House hem till min soffa *dreglar*....

Ovido - Quiz & Flashcards