Tisa

Alla inlägg under november 2010

Av Tisa - 26 november 2010 22:09

Hej kamrater... eller jag kanske inte har några kvar här :) Vore jag läsare hade jag tröttnat för väldigt länge sen!

Kan de ha gått nästan ett halvår tro? Jag har iallafall tagit mitt beslut och i september började jag studera och läser numera produktionslogistik. Mycket bra val tycker jag, det känns helrätt och toppenkul! Som pricken över i har jag också fått lära känna nya kamrater och fått mig en riktigt god vän!

Mitt senaste inlägg innefattade en invägning på 68.4, vågen visar idag 60 kg och jag är supernöjd! Har också börjat träna (lite smått) och numera känd som en nödig pingvin... Shit va ont träningsvärk gör!!

Tror ni jag klarar av att hålla igång?? Lovar inget... mohahaha :)

Nu ska jag pimpla trocadero o dyka i asken av skumtomtar, det är jag värd!!

Kram och godnatt!


Ovido - Quiz & Flashcards