Tisa

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Tisa - 17 februari 2010 20:21

Roligt att antalet besökare ökar, men saknar kommentarer utöver "för få inlägg"  

Jag lovar jobba på inläggen men då vill jag ha lite tebax.. Pöss

Av Tisa - 17 februari 2010 19:48

Jag är nu nästan helt säker, dom måste stelopererat foten på mig. Det går fasen inte tänja ut den.. I stående är vinkeln på fotleden riktigt taskig och knät börjar ta skada. Går ju liksom inte böja knät bakåt... Jag tränar och tränar och tränar.. Sidled börjar ordna sig men jag får nog leva i ett liv i klackskor. Kanske inte är så illa, betydligt kvinnligare än mina kängor! :)

Idag har stora frågor diskuterats såsom "vad har vi för mening i livet?" och "vad kom först, hönan eller ägget?". Varför finns dessa frågor och vad har de för syfte. Tål att tänkas på, men vissa blir klokare och andra dummare....

Jag är nog allt en funderare iaf tycker Tobias det, "du bara ältar och ser problem". Jag ältar inte men jag tycker det är bättre att fundera och lösa saker innan de uppstår. Liksom lite av en riskanalys:) Så när problemen väl kommer är man förberedd och kan tackla dem på ett snabbt och bra sätt, framför allt ett GEMENSAMT!

Sitter just och mailar gamla bilder på min fine lillesyster!

Underbara unge    

Uj uj så liten... undrar vad du tänker på...

     

Ett mycket fint litet troll! Nästan som ett penntroll... hihi


Av Tisa - 17 februari 2010 13:40

        

Hittat ett jätteroligt program där man kan klistra in en bild på sig själv och få riktigt skojiga resultat!

Så tråkigt har jag:) Kramen

Av Tisa - 17 februari 2010 08:30

Sitter nu redo för skolan, längtar så enormt efter jobbet, både kamrater och uppgifter. Men just nu klarar jag bara skolan och jag ska nog ändå vara ganska nöjd efter omständigheterna. Mätte rörligheten i foten igår som ökat ganska bra, sakta men säkert.

Semlor är väl ändå tämligen överskattat, sött och sliskigt, och framkallar alltid ett visst illamående. Igår bytte jag semlor mot kladdmuffins och raggarmunk, gött!

På lördag är planen att träffa söta Jenny, Natta och lilla Vanessa, det vankas tjejkväll:) Ska bli extra spännande att träffa dom då de förlänger sina hår på dagen, kommer säkert vara värsta snyggingarna! Imorgon ska jag äntligen få hälsa på mina jobbarkompisar, Elin och jag planerar en tur till stan, tur jag har dig! Har mycket att tacka dig för! För övrigt är det nog bäst jag klär på mig så du slipper vänta.. :) Ha det gott alla!


Ohh måste bara berätta. Laddade igår över en massa gamla bilder från gamla datorn. Uj vad alla förändras! Återkommer med bilder:)


KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards