Tisa

Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Aj aj

Av Tisa - 7 januari 2011 13:53

Ingen träning idag.. Får bli en tur imöra förmiddag istället. Fått problem med ryggen men ska få lite instruktioner till hur jag ska förbättra min hållning och på så vis förhoppningsvis eliminera ryggontet..

Nu ska jag strax avsluta min logistiktenta och sedan förbereda för kvällen. Då blir det ännu mera spel och en varm smörgåstårta med Pelle o Kevin, ska bli jätte skoj!

Sugen på at fixa mina naglar, någon som har tips om något prisvärt och hållbart?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tisa - 13 december 2011 14:10

Av Tisa - 13 december 2011 13:44

Ägnade gott om tid åt att försöka övertala barnen om ett litet luciatåg här hemma på morgonen men där gick jag bet. Tycker det borde ingå tills dess att de är 18.. vi får prata vidare om det..   Tycks liksom ha svårt att vakna idag, vädret är grå...

Av Tisa - 12 december 2011 21:17

Äntligen är mina lussebullar tillverkade! Dom är inte vackra men går faktiskt att äta :) Varma lussebullar och ett stort glas mjölk blev avslutningen på kvällens spinning. Inbillar man sig bara tillräckligt mycket så kan faktiskt lussebullarna vara g...

Av Tisa - 12 december 2011 15:23

Varje år är traditionen att vi bygger pepparkakshus.. Jag bränner mig alltid på sockret och minst en del på huset brakar och måste lagas, ibland har visst karlssons klister använts (läs jämt). Idag kom kidsen hem, mamma glad i hågen :):) Vem vill byg...

Av Tisa - 12 december 2011 13:30

Bloggen börjar bli gammal och uppdateras nästintill aldrig, undrar vad den har för ursäkt den här gången?! Jag föreslår att vi skiter i allt dösnack och går direkt på viktigare saker, saker som geggamoja. Jag har ju en viss förkärlek till Mia och Kla...

Ovido - Quiz & Flashcards