Tisa

Alla inlägg under juli 2010

Av Tisa - 27 juli 2010 21:10

Fixa har jag gjort en massa men upptagen sedan maj?? Sällan.. Jag tror vi får kalla mig en riktigt kass bloggare!!

SÅ sammanfattningsvis har det egentligen inte hänt så mycket sedan mitt senaste inlägg.. Skolan är klar och avslutad, istället för sommarlov blev det åter till jobbet. Har saknat mina arbetskamrater massor!! Men ett stort plus är alla goda kamrater jag lärt känna under studietiden <3

Alla borde göra lite annat en stund då och då och lära känna lite nya människor, uppiggande!! :)

Jag har gått åter till arbetet och redan hunnit avveckla tre veckors semester, inte illa va?! :) Helt fantastiskt väder har vi haft och spenderat tiden med goda vänner och familj!! Lovely!

För hösten velar jag nog ännu, planerar och drömmer men vänder och vrider som vanligt på allt. Svårt att vara vuxen och välja vägar som man sedan måste stå till svars för :) Men man utvecklas och lär sig av allt! Frågan är bara om man måste bli gammal?? Det kanske skulle vara mitt kall.. att uppfinna en förevigt ung...choklad kanske???

Har för övrigt slagit va med Elin om en viktnedgång till slutet av september, fem kilo vardera ska väck, annars blir det till att böta.. Slänga pengar på misslyckande är sällan kul så här kämpar jag på. Vid invägningen stod vågen på 68,4. Jag hatar att inte få äta mig mätt så jag satsar på GI, ät mycket men rätt :) Köpt mig en kokbok idag för att få lite tips och idee´r, kan inte äta samma jämt.. Men nu kamrater är jag trötter, ska jobba tidigt imorgon.

På återseende... Eller???? :) Kramen

Ovido - Quiz & Flashcards