Tisa

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Tisa - 8 februari 2010 11:42

Hej hopp!

Nu är jag hemma och gipsfri:) Shit va stel man blir i tassen, schysst utgångsläge! Trodde det skulle kännas asbra när det här var gjort men jag insr att jag har en hel del att jobba på. Blev tillsagd att använda kryckor i helst 4 veckor till (skittrist) men jag får öva rörligheten fullt ut (helt stel). Operation har tydligen ingen annan än jag fått kallelse till för inte ens läkaren visste om den, men en skruv ska iallafall bort som sitter genom hela benet och hon visste inte om jag skulle bli sövd eller men var så vänlig och informerade mig om att lokalanestesi ofta bedöva dåligt....  Men va fasen, nu har jag skrubbatbenet skinande rent och flätat, nae, rakat och smort in. Kommer ha strandens schysstaste ärr men lite träning och en snygg bikini får väl bli planen för att leda uppmärksamheten annan stans. Om träning misslyckas får jag helt enkelt bada i raggsockar:) Hade hoppats kunna hälsa på arbetskamraterna efter besöket men jag får skjuta på det ytterligare, känner mig som världens tråkigaste men har ingen lust att komma upp gråtfärdig.. Saknar er massor!!! Jag har tydligen fuskat något med högläget så fick lite påbackning men jag är en god patient och ska därför lägga mig platt fall i soffan med benet högt och se en riktig tjejfilm. Borde fixa till lite käk innan.. *funderar*

Barnen kommer idag också, saknat dom massor som alltid! Så ikväll blir det mys! ME LIKE

Avvaktar för övrigt med bilder på min ärr.. rädd för att verka skrytsam.. (ser ut som skit) *tar på raggsocka*


Dax

Av Tisa - 8 februari 2010 06:51

Sitter nu helt redo att åka in till Linköping och ta bort gipset, vilket jag antar att planen är..  Har bokat mig en pensionärsbil:) Ska samåka med sjukresor vilket tar tokigt lång tid! Trodde saker var lite smidigare... Ska alltså va på US 08.50 och bilen går 07.15 Men men... Det ska bli gött utan gips och det är ju ett steg närmre vardagen! Hoppas ni alla får en underbar dag! Hörs sen. Kramen

Ovido - Quiz & Flashcards