Tisa

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Tisa - 18 februari 2010 21:32

Det blev en rejäl tur med Elin, vilken pärla! En sväng till jobbet för att säga hej, jätte skoj att se alla:) Vidare styrde vi mot ikano och alla ben i behåll! Det blev en hel del shopping faktiskt, 3 brallor, 4 tröjor o en scarf :) Oh va jag älskar o shoppa!! Hemkommen till ett nystädat hem, har en duktig gubbe:) Jag har en del att ta igen när jag kommer på bena ordentligt! Nu ska jag krypa upp i soffan och mysa lite med han! Ha det gott! <3

Av Tisa - 18 februari 2010 13:23

En av dagens två lektioner var inställda, börjar tro att vi kommer få gå om kursen r/t lärarens frånvar, kan de göra så??? Tror minsann han varit borta 50% av tiden.. Nu sitter jag iallafall här och väntar på Elin som ska ta med mig på en shoppingtur. Nu kan tyckas att jag borde passa mig men uj va det ska bli skoj. Just försökt få på mig några schyssta brallor men det verkar som om allt jag tappat i benen nu hamnat om magen. Att de inte varnar för såna biverkningar.. Inser att 5 av 5 par jeans är för små men då jag vägrar en dag till i mjukisbyxor så har jag nu jeans och en längre tröja:) Lite läppglans så fokuserar man kanske på läpparna ist:) Får bli nya bralls:P

Suttit en del o kikat på framtidsplaner, svårt att göra sina val. Det är för det första ett sådant träsk av val och sen måste man ju våga oxå.... Den som lever får se!

Närmsta framtiden består i att börja jobba v9:)

Mot IKANO! :)



Ovido - Quiz & Flashcards