Tisa

Alla inlägg under maj 2010

Av Tisa - 8 maj 2010 16:05

Thoho :)

Igår hämtade jag äntligen vårt efterlängtade vardagsrumsbord, beställdes i november och vi kan väl sammanfatta det hela med att det var J**ligt lång leverantid.. Men nu äntligen är min skönhet på plats:) Supernöjd!! Nu vankas det förhoppningsvis en ommålning av tv-bänken... saker kan ta sån tid :)

  

Har tröttnat på en av våra datorer och tömmer just hårddisken för att kunna formatera om den. Har ett litet problem dock, jag lyckas inte hitta skivan med operativsystemet.... Hoppas hitta någon bra lösning ändå :) Om inte annat så har jag iallafall förberett! Optimism...


Kidsen spelade fotboll idag, MAI-Hemgårdnarna, det ösregnade och regnade in gjorde målen oxå... Får trösta med kramar och karameller ikväll..


Nu måste jag fixa vidare... Kramen

Ovido - Quiz & Flashcards