Tisa

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Tisa - 26 december 2009 21:50

Just ätit upp en skål ostbollar, här har vi självdiciplin förstår ni... NOT

Jag skulle behöva en personlig aktiverare.. Någon som inte tillät slapperi och snask!

Men uj va skönt det är att slappa och vara ledig, mycket välbehövt! Ingen stress och inte massa måsten. Egentligen finns väl aldrig några måsten men vissa saker bör göras, det bara är så..

Med studier under hösten har också mängden partaj ökat :) Var i parken igår och svängde mina lurviga i min klänning från Claes Ohlson:) Mycket bra köp tycker jag!

Idag har jag varit lite... slö:) Haft en mysdag med film, tvspel och snögrotta med sonen. Min bonusson har varit hos en kompis och älsklingen jagat. Sedan var svärmor, svärfar och Tobias mormor på besök och åt ostkaka. Nu sover barnen och jag har egentid, härligt! Imorgon planeras Ikea och mellandagsrea:) Fick presentkort i julklapp som jag ser fram emot att spendera:) Andree är sugen på att köpa sig en dator, han har sparat så flitigt:)

Kram på er alla:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards