Tisa

Alla inlägg den 24 december 2009

Av Tisa - 24 december 2009 23:42

Julafton är väl en underbar dag, barnens dag. Tyvärr är man inte barn för alltid.. Jag tycker det skulle vara förbjudet att ta bort strumpan, här hemma är det ingen som lägger något i min    Men det är allt en lycka att se barnens förväntan och glädje över alla paket! Självklart har dagen också bjudit en hel del mat, jag är så mätt så jag behöver nog inte äta mer denna vecka. Taskig start på min motion, idag har jag bara rört mig med bil och från soffa till matbord! Men så gött!   Bara så ni vet så ämnar jag fuska även nyår, speciellt med maten! Dagen började hos svärmor för att sedan åka ner till Åtvidaberg och ta en runda hos min familj, härligt att träffa alla!! Tycker så mycket om er! Fick också en härlig liten mysstund med lilla Nova, så vacker liten tös! Måste ta en heldag snart och få riktig kvalitetstid med er! Min son skulle planerat till sin pappa här ikväll för att fira jul imorgon men pappa blev hastigt magsjuk, trist för Andreé.. Men han är så duktig, älskade unge!!! Nu vankas sängen.. Sov gott allesammans och jag hoppas alla haft en härlig jul, imöra tar vi sovmorgon! Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards