Tisa

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Tisa - 22 december 2009 23:40

Nu tänker jag inte bara sitta o gnälla över att jag är trött och kläderna börjar krympa. Jag tänker resa på mig och sätta fart! Här ska promeneras, minst en gång om dagen. Det är början! Imorgon åker stegräknaren på och här accepteras ingen lathet.. Utöver promenad ska annan aktivitet utföras minst 2 ggr i veckan. O där med BASTA!

Av Tisa - 22 december 2009 11:23

Mysfrukost med barnen och dagens julkalender, kan dagen börja bättre?! Borde redan fixat lite ärenden men jag har hört att man inte ska ha några måsten.. Så här sitter jag nu och har bara gjort en liten del av vad jag borde :) Ska damma och städa undan lite, vi har delade sysslor här hemma så älsklingen har fått i uppdrag att ta ett varv med draken ikväll. Skulle ju se jätteilla utom jag struntat i mina sysslor då.. har nämligen lite stolthet sådär.. :) Kan det vara kvinnligt? Vilket fall som helst så kallar också jobbet i eftermiddag, ska ordna en sista julklapp också. Imorgon vankas lite pyssel med barnen inför den efterlängtade julen! Men först.... ska jag nog ta en kaffe....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards