Tisa

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Tisa - 17 januari 2011 22:06

"Moffat" i massor hela helgen och inte varit särskilt sund så nästintill att jag har dåligt samvete... Laddat för gymmet hela dagen men när vi väl ätit och brasan var tänd så försvann allt. Bad sambon om lite pepp som snarkade till svar:) Fick en mage/rygg övningsdvd på posten idag så det fick bli den i vardagsrummet, lite sittups på det och en joggingtur. Gött när det är klart..

Hemska vad mörkt och halt det är, bäst är cykelvägarna där snön inte packats så hårt antar jag men där är det som mörkast, ni ska veta vad min fantasi skenar iväg.. Men fort springer jag:)

Imorgon blir det en heldag med studier, har en hel del förarbete till en rapport som ska skrivas inom kort. Måste sticka in till stan någon dag snart och hämta ut lite listor från jobbet, planerar också i hemlighet en tur till nya butiken Mist och en bokning av nagelförlängning. Lite egentid:)

Nu äre bäst att jag intar dusch och kryper till kojs!

Sov gott!

Av Tisa - 17 januari 2011 18:55

Har tillbringat en helt fantatisk helg uppe i Hälen, herregud vad vackert!! Tyvärr har jag inte kunnat ta så hemskt mycket bilder eftersom kameran mer eller mindre frös till is.. Det var -20 grader torsdag och fredag och något varmare lördag men då blåste det.. Olle var superduktig och Andreé likaså. Olle har åkt sen barnsben och Andreé provade en snabbis i Kisa förra året men nu jäklar, uj vad det gick. Tur för han att inte jag åkte, då hade han aldrig vågat, jag är en riktig mes sådär, jag vet vad jag inte är bra på! ;) (det är en styrka va?!)  Mer lik en 90 åring både i smidighet och lårbenshalsar.... Så jag gjorde säkrast att stanna nedanför..  

Mina fina killar<3

Dagens klädsel: underställ :)


Kolla in vyerna.. Bakom mig alltså... ;)     

Ovido - Quiz & Flashcards