Tisa

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Tisa - 3 mars 2010 07:36

Idag är väl en dag av många dagar, har ett par lektioner mellan nio och ett, kvällen måste bestå av hemtenta... Spännande:)

Dagen till ära är solig och jag längtar till våren, tycker det är dax nu. Vill ha lite gräs, värme i solen och fåglar som kvittrar.

Såg House igår, ett av mina favoritprogram, tycker han är helt underbar. Kanske inte den bästa mannen i en grupp för gott sammarbete... Finns lite att jobba på där:)

Imorgon väntar min operation, ska va på US klockan 7.15 Är lite orolig över att anestesiform inte är bestämt, larvigt kanske. Hoppas på att bli sövd eftersom jag är säker på att jag kommer höra allt de säger o gör annars.. "ge mig skalpellen tack" USCH!

Nu äre dax att på med sminket och fixa för dagen. Ha det gott!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards